TERMENII ȘI CONDIȚIILE UTILIZĂRII SITE-ULUI
____

Site-ul www.bcs-ionservice.ro este proprietatea SC Ion Service Center SRL, cu sediul în Craiova, Calea Severinului 56A, RO 11702302, J16/740/2009, telefon 0251/415122, email office@ionservice.ro și va fi denumit în continuare ”site-ul nostru”.

Înainte să navighezi prin site-ul nostru și să completezi vreo comandă, citește cu atenție termenii și condițiile de utilizare a site-ului. Navigarea pe site și orice formă de interacțiune cu firma noastră prin intermediului website-ul www.bcs-ionservice.ro echivalează cu acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului nostru.

Ne rezervăm dreptul de a schimba în orice moment datele și informațiile conținute în site-ul nostru, fără a anunța în prealabil userii și clienții site-ului nostru.

Explicarea termenilor

Site-ul nostru - www.bcs-ionservice.ro

Client - persoana fizica / persoana juridica care interacționează cu societatea noastră prin intermediul site-ului nostru

User - persoana fizica / persoana juridica care navighează pe site-ului nostru și deține un cont

Marfă - produse / servicii menționate în formularul de comandă/ coșul de cumpărături

Comandă - o formă de schimb comercial între societatea noastră și client, în baza căruia se întocmește o factură fiscală întrucât clientul și-a exprimat expres cererea de cumpărare, a completat și trimis formularul de comandă.

Formular de comandă - un formular în care clientul își completează datele personale, face opțiuni cu privire la modalitatea de plată și adresa de livrare.

Societate comercială – SC ION SERVICE CENTER SRL, în calitate de vânzător

Transport – postă sau curier rapid prin care produsele comandate ajung la client.

Proprietate intelectuală

Tot conținutul site-ului nostru este proprietatea SC Ion Service Center SRL. Copierea și folosirea oricăror informații din site-ul nostru este strict interzisă și este pedepsită conform legislației române în vigoare.

Numele de mărci conținute în interiorul site-ului nostru au fost agreate în prealabil pentru a fi folosite de catre societatea noastră comercială.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

SC Ion Service Center SRL este înregistrată în Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal cu numărul .....................

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, telefon, adresa de livrare marfă, e-mail, date firmă, date cont bancar, alte date.

Clientul are posibilitatea să-și creeze și să-și gestioneze propriul cont pe site-ul nostru, ocazie cu care va primi comunicări cu caracter comercial de la socientatea noastra daca a bifat in consecinta acceptand comunicarea.

Datele solicitate de societatea noastră și oferite de client sunt confidențiale și nu pot fi furnizate niciunei alte terțe persoane, sub niciun motiv, pentru că motivul pentru care colectăm datele cu caracter personal este acela de a prelucra în condiții de siguranță comanda solicitată de client. Cu toate că și-a dat acordul în prealabil, clientul poate oricând solicita stergerea contului. De asemeni, în cazul în care clientul refuză oferirea datelor cu caracter personal, comanda nu poate avea loc. De reținut este că societatea noastră nu solicită de la client informații cu caracter personal prin telefon sau prin poștă. Datele aferente cardului de bancă sau cele solicitate de Paypal nu sunt stocate de societatea noastra, ci de instituția bancară sau societatea autorizată să presteze servicii de stocare date carduri bancare.

Folosirea site-ului în condiții de siguranță

Societatea noastră este exonerată de responsabilități cu privire la utilizarea site-ului nostru de către utilizatori și clienți Este posibil ca e-mailurile trimise de noi să conțină viruși sau alți factori dăunători, de aceea utilizatorul folosește site-ul nostru și deschide emailurile de la noi pe cont propriu, societatea noastră fiind exonerată de orice responsabilități în acest sens. Erorile, omisiunile datorate prezentării deficitare preluate de la furnizorii noștri, căderile de rețea și alte situații care ar îngreuna interacțiunea utilizatorului și a clientului cu site-ul nostru nu ne responsabilizează. Linkurile dintre site-ul nostru și alte site-uri sunt făcute cu scopul de a aduce un plus de informație, dar nu răspundem de caracterul și valabilitatea informațiilor cuprinse în site-urile respective.

Înregistrarea utilizatorului și accesul la contul personal

Crearea contului este foarte simplă: accesezi site-ul nostru, dai click pe ”înregistrează-te” și urmezi pașii firești descriși în formular. Ai nevoie de o adresă de email validă. Pentru a valida contul, vei primi un email de confirmare imediat ce ai dat click pe butonul ”trimite”. Validează contul și ești înregistrat. În condițiile în care userul folosește informații eronate, societatea noastră are dreptul de a refuza înregistrarea acestuia. Din momentul înregistrării, utilizatorul are acces la contul propriu pe site-ul nostru și îl poate gestiona așa cum dorește.

Interacțiunea clienților cu societatea noastră și cu alți utilizatori ai site-ului nostru

Clienții ne pot face sugestii folosind adresa de email office@ionservice.ro sau pot face comentarii în site-ul nostru pe pagina blog, acolo unde au dreptul și posibilitatea de a răspunde altor comentarii, făcute de alți useri sub form de dialog virtual. Nu ne asumăm comentariile și limbajul folosit de utilizatorii și vizitatorii site-ului, dar avem dreptul de a șterge sau bloca utilizatori considerați rău-intenționați sau care folosesc un limbaj licențios. Orice comentariu sau email considerat spam nu va apărea pe site și nu va primi răspuns de la noi.

Plata și livrarea produselor

Plata produselor se face în avans, iar livrarea produselor se efectuează în maximum 5 zile lucrătoare de la recepția plătii de către firma noastră, dacă alți factori perturbatori, independenți de noi, nu au intervenit. Plata se poate efectua la sediul firmai noastre, prin OP sau prin card de credit. Dacă produsele comandate nu se mai află în stoc, clientul este sunat și primește un alt termen de livrare sau alte produse.

 

Plata online

În cazul plății online societatea noastră nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru eventualele costuri suplimentare sau comisioane solicitate de banca, la care clientul nostru deține contul și cardul bancar. Responsabilitatea totală pentru conversii legate de monedă sau alte comisioane este a clientului/ cumpărătorului.

Atenționări cu provire la securitatea tranzacțiilor pe Internet  

  • Verifică certificatul SSL al paginii vânzătorului, adică pagina să înceapă cu cu https:// si nu cu http://  pentru că acest lucru înseamnă că website-ul este criptat, deci securizat).
  • Informează-te cu privire la conditiile practicate de noi în ceea ce priveste modalitățile acceptate de plată, garanția oferită pentru produse, condițiile de retur, livrare, etc.
  • Păstrează e-mailurile de confirmare a plății primite de la noi.
  • Nu răspunde e-mailurilor care par a fi trimise de noi sau banca la care ai contul bancar, în care iti sunt solicitate datele sensibile ale cardului (numar card, data expirarii, codul CVV2 / CVC2 sau chiar pinul) sub pretextul unor verificări, pentru că noi NU trimitem e-mailuri cu întrebări confidențiale legate de cardul de credit al clienților noștri;
  • Nu uita să te deloghezi după ce ai terminat sesiunea, mai ales dacă te-ai logat de pe alte computere decât computerul personal..

 

Receptia mărfii

Clientul are obligația să semneze avizul de însoțire al mărfii primit odată cu livrarea mărfii de către curier sau poștă. De asemeni, are obligația să verifice dacă marfa corespunde cu comanda și cu datele înscrise în avizul de însoțire sau factura fiscală. Dacă constată probleme sau neconformități, clientul are dreptul să refuze marfa imediat. Prin semnarea avizului de însoțire a mărfii clientul consimte că marfa corespunde comenzii sale.

Legea care guvernează conflictele

Legea română este cea care guvernează conflictele dintre noi și clienții noștri. Garantăm că vom face toate eforturile necesare ca să rezolvăm conflictele dintre noi și clienții noștri pe cale amiabilă.